Member details

Wieringen

Wieringen
Wieringen (298)
Join

Sort by: -Old first- | New first

14 May 2007, 04:02
Waar woon je op wieringen of wat is je band met Wieringen
26 May 2007, 21:39
Ik ben geboren en getogen op Wieringen, Den Oever.
Na 21 jaar verhuisd, 150 km zuidelijker.
Maar na 7 jaar weer terug op het eiland :-d
6 Jul 2007, 20:01
Ik heb een aantal jaren in Hippolytushoef gewoond, woon nu in Enkhuizen :byebye:
12 Jul 2007, 14:45
Heb 40 jaar op Wieringen gewoond, (eerst den Oever, en later in Hippo
Tegenwoordig woon ik vlak bij Maastricht
Kom nog wel regelmatig terug voor familiebezoek
20 Sep 2007, 11:37
Wij komen sinds 11 jaar op de camping op Stroe en hebben ons hart verpand aan het mooie Wieringen!
24 Nov, 08:59
geboren op wieringen,in hippo,woon er nu al 20 jaar niet meer,mijn lieve mams woont er nog en de rest van de familie eigenlijk ook,kom regelmatig op wieringen,en het blijft thuiskomen.
groetjes christina komduur
25 Nov, 02:52
ook ik kom van de camping wieringerlant
en woon nu al weer een paar jaartjes op mooi wieringen in den oever.
28 Nov, 08:52
En ook ik kom van de camping 't wiringherlant ;-) nu wonen mijn zussen nog in Hippo en Breezand en een aantal (vage) vrienden :-ppp in Hippo, Den oever, Den Helder, Julianadorp! Dus ik ben er regelmatig te vinden! En helemaal als er een :cheering: :cheers: is!
4 Jan, 02:08
Ook ik heb veel familie op Wieringen, in Hipo om precies te zijn. Ik was vroeger heel veel bij mn oma. Heb me ingeschreven bij de woningbouw en wie weet kom ik ook echt op Wieringen te wonen. Ik heb voor eeuwig mijn hartje aan mooi Wieringen verpand, het plekje uit mn jeugd.
Ben geboren in Amsterdam en woon er nog steeds maar das ook niet alles meer :angel: :sos:
31 Jan, 16:22
Ben geboren op de Haukes en heb er tot mijn 20e gewoond, daarna vanwege mijn werk in Den Helder en later in Julianadorp gaan wonen. Mijn ouders wonen nog steeds waar ik geboren ben. Ook mijn zus woont in Hippolytushoef, dus ik kom nog regelmatig op Wieringen. :byebye:
14 Mar, 07:36
ik ben in 1975 in den oever komen wonen met mijn ouders. en heb daar groep 1 tot en met 6 afgemaakt op de CNS. in 1981 zijn wij verhuisd naar lelystad.

Subject Started by  Replies   Last 
Chantal
0 10 Jul, 10:45
Albert ten Caat
10 14 Mar, 07:36
Marijn
1 17 Nov, 16:07
Compañero Jordy
0 9 Nov, 15:59